Номер оголошення  закупівлі на prozorro

Предмет закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристики  предмета закупівлі

Обґрунтування

очікуваної вартості

та або розміру

бюджетного

призначення


UA-2023-01-26-012298-a

Бензин А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти; номенклатурна позиція предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 09132100-4 - Неетильований бензин)

Бензин А-95   л          7150    Бензин А-95 у талонах по 10 літрів.

Термін дії талонів не менше 1-го календарного  року.

Якість бензину повинна відповідати стандартам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №927 (далі – Технічний регламент).          До 31 грудня 2023 р.

 

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

1. Якість товару повинна відповідати діючим на території України нормативним документам (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством) для даного виду Товару. Документ якості на кожну поставку повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації та копію ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним..

Учасник  в складі своєї пропозиції повинен надати документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість товару, що пропонується Учасником для постачання: скан-копії оригіналу або засвідчені належним чином копії декларацій та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо на Товар (мають бути дійсним (дійсними) на дату розкриття пропозицій).

2. Закупівля бензину А-95, для автотранспортних засобів Замовника здійснюється безпосередньо на АЗС Учасника (Постачальника) за талонами Учасника (Постачальника). Заправка автотранспортних засобів Замовника бензином А-95, повинна здійснюватися на запропонованих учасником АЗС за талонами. Учасник за власний рахунок повинен здійснювати поставку талонів Замовнику, за його адресою: Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАТСЬКА, будинок 44. Поставка талонів на Товар здійснюється протягом 1-го робочого дня з моменту отримання Учасником заявки Замовника, талони видаються Замовнику в узгодженій кількості після укладання договору про закупівлю. Обсяг Заявки залежить від виробничих потреб Замовника.

3. Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями  на АЗС за талонами по літражу, за потребою Замовника. АЗС на яких можливо отримати Товар по талонах повинні бути в м. Вінниця, так як автомобілі Замовника є автомобілями, що надають невідкладну допомогу, до того ж ця необхідність викликана для економії бюджетних коштів, тому просимо Учасників мати АЗС в радіусі максимально наближеному до адреси Замовника (Україна, 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАТСЬКА будинок 44).

4.    Номінали талонів: 10 літрів.

5. Термін дії талонів має бути не меншим ніж один календарний рік (365 календарних днів).  У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом строку їх дії або наявності залишку невикористаних талонів  Учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником на інші талони з  відповідним номіналом та строком дії не менше тих, що підлягають обміну.

6. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі щодо АЗС Учасника, розташованих на території м. Вінниця, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника, з зазначенням щодо кожної запропонованої учасником АЗС: назви АЗС, адреси АЗС, підстави користування АЗС: власна чи орендована АЗС. Ця довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника не менше 2-(двох) власних або орендованих АЗС, розташованих в м. Вінниця, найближча з яких має бути розташована в радіусі максимально наближеному до адреси Замовника.

            АЗС учасника повинні бути призначені для заправки автотранспортних засобів бензином А-95, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20 грудня 1997 р. №1442 (із змінами). Постачання товару, що є предметом закупівлі, повинно здійснюватися учасником з дотриманням вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 р.  № 281/171/578/155 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 2 вересня 2008 р. за № 805/15496).

7. Учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства, про що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист-гарантію в довільній формі.

8. Учасник визначає ціну на товар, яку він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на їх транспортування. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.

Закупівля здійснюється для потреб закладу

 

За результатами

розрахунків

очікувана вартість

 закупівлі складає:

357`500,00 грн.

з ПДВ.

 

 

 

 

 

 

 

 

КНП «Центр первинної медико-санітарної

допомоги №2 м.Вінниці»,  вул. Магістратська, 44

Запис до лікаря онлайн

Міністерство охорони здоров'я України

Розробка сайту - студія “Webhit”